A cuckoo said in my brain: “Too late.”

Image

Och było tak świątecznie w tym roku. Tak bardzo siedziałem sam w mieszkaniu, oglądałem słabawy serial i chorowałem jak głupi. W piątek z tego wszystkiego nie polazłem do roboty i zrobiłem sobie home office, bo byłem marvelowskim człowiekiem-glutem. Mam żal do siebie, bo przez te święta niczego nie zrobiłem – obiecywałem sobie, że totalnie posprzątam chatę, przygotuję materiały do pracy i w końcu skończę Okami w HD. Nie dałem rady. Na pewno miałem jakąś gorączkę, ale przez brak termometru nie mogłem tego potwierdzić.

Dzisiaj w barze studio super mega wielka impreza i mam być, bo inaczej fopas, a mi tak bardzo nie chce się iść. Plus nadal nie wyzdrowiałem w 100%, a za tydzień czeka mnie runda szczepień na żółtaczkę i tyfus przed wyjazdem służbowym do Azji. ICOTERAZ?!

Takie marudzenie. Z drugiej jednak strony od paru miesięcy zasuwam intensywnie i zaczyna mi się chcieć robić rzeczy. Cały dzień spędzony w pracy, a ja jeszcze mam energię iść z psem na 40 minut do parku, zbierać materiały pod własny kanał na YouTube i odkurzyć mieszkanie. Dobry czas. Z tej okazji wracam też do tego blogu, który raczej nie zostanie już tak zapuszczony jak poprzednio. Czas wziąć się za te książki, muzykę, gry, filmy i seriale jak należy, bo nikt inny tego za mnie nie zrobi.

Dzisiaj włączcie sobie Vana Morrisona z 1969 i ekscytujcie się wspaniałością.

And I want to rock your gypsy soul
Just like way back in the days of old
And magnificently we will float into the mystic

Posted on December 28, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

